lunes, 19 de febrero de 2018

TJE: Funciones sintácticas

TORNEO DE JUEGO POR EQUIPOS:

OBJETIVO: Repaso de las funciones sintácticas dentro de la oración simple.

ELABORACIÓN DE LAS TARJETAS: Cada equipo deberá elaborar un total de 10 tarjetas por cada miembro que constituya el equipo; debiendo responder a las siguientes indicaciones:

-por el anverso se planteará la pregunta.
-por el reverso se escribirán las palabras sobre las que se formulará la pregunta.

a) 7 de ellas:
-responderán a la pregunta: ¿Qué función sintáctica desempeñan las palabras subrayadas?
-deberá aparecer una oración simple
-se subrayará las palabras cuya función sintáctica deberán identificar
-una preguntará por un sujeto, otra por un complemento agente, otra por un atributo, otra por un complemento directo, otra por un complemento indirecto, otra por un predicativo y la última por cualquier clase de complemento circunstancial.

b) 3 de ellas:
-responderán a la pregunta: ¿Qué función sintáctica desempeñan las palabras subrayadas dentro del siguiente sintagma?
-deberá aparecer un sintagma de más de cinco palabras
-se subrayará las palabras cuya función sintáctica deberán identificar
-una preguntará por un término de un sintagma preposicional, otra por un modificador de un sintagma adjetival y otra por un núcleo de un sintagma nominal


REGLAS DEL JUEGO
Divídese a clase en “mesas de torneos” de tres alumnos de equipos distintos que presentan un nivel de rendemento similar. Os alumnos de cada mesa compiten entre eles.

Deben especificarse moi claramente as regras do xogo, que son as seguintes:

-Repártense 30 tarxetas a cada mesa de torneo. Despois de mesturarse colócanse boca abaixo. As quendas para xogar seguirán o sentido das agullas do reloxo. Comezará o alumno/a que nacera antes.

-Cada alumno toma a primeira ficha do mazo, le en voz alta a pregunta e:

a) se non sabe a resposta, pregunta ao seguinte se quere contestala, en caso de que ninguén saiba colocarase debaixo do mazo; se alguén decide respondela segue o procedemento b)

b) se cando contesta todos están de acordo en que é correcta queda coa tarxeta;
se alguén di que a resposta é incorrecta, quen refuta debe explicarlle aos demais o motivo, seguindo a orde de xogo: se lle dan a razón, este quedará coa tarxeta (en caso de polémica intervirá o profesor/a: se o primeiro que contestou tiña razón quedará coa tarxeta e quen refutou deberá colocar debaixo do mazo unha das súas tarxetas xa gañadas, en caso de telas; se ten razón quen refutou a resposta queda este coa tarxeta en xogo.

Xógase ata que rematen todas as tarxetas. Quen máis tarxetas conseguiu dentro de cada “mesa de torneo” obterá 6 puntos, o segundo 4 e o terceiro 2. En caso de triplo empate no primeiro posto serán 4 puntos para cada un. Se empatan os dous primeiros 5 puntos para cada un deles. De empatar no segundo posto 3 para cada un.

Sumaranse os puntos de cada grupo dividíndose entre os membros existentes: quen obteña a maior media gañará.

No hay comentarios:

Publicar un comentario